להגיע אלינו מרחוק

כורסת טלויזיה חשמלית

עיצוב כורסאות טלויזיה – כך תעשו זאת נכון

עיצוב כורסאות טלוויזיה - כך תעשו זאת נכון

כורסאות טלוויזיה לבית בוחרים רק בחנות שמשווקת רהיטים חדשים באיכות מעולה. ב-TVpoint תוכלו למצוא כורסאות טלוויזיה אורטופדיות, סיעודיות, עם מנגנוני כוונון חשמליים או מכניים לבחירתכם. כורסאות טלוויזיה של חנות לרהיטים חדשים צריכות הכיל גם את כל מה שאתם צריכים בפאן העיצובי.

כל עיצוב כורסאות טלויזיה מביע משהו שונה, שצריך להתכתב עם עיצוב החדר הקיים. לכן, על מנת להשכיל לבחור כורסת טלויזיה כנדרש, אנו ממליצים לבחון איך כורסאות מעוצבות משתלבות עם העיצוב הקיים בחדר באמצעות הדמיית מחשב בעת הביקור בחנות כורסאות חדשות.

בחירת עיצוב הכורסא – כך תעשו את זה נכון

על מנת לבחור נכונה את עיצוב הכורסא שלכם, היינו ממליצים להתחיל מהנקודה בה היא תוצב בבית. השוו אותה לדגמי הכורסאות מתוך הדמיית המחשב, תוך התמקדות בצבעים והצורות.

מאד חשוב שתהיה התאמה בין האלמנטים הללו. אם הבית שלכם מכיל חלונות, דלתות וארונות מעוגלים, והוא צבוע בצבעים כהים, אתם תזדקקו לכורסא התואמת לכך, ולהיפך: אם הבית שלכם בעיקר לבן ובהיר, ומבוסס על צורות מרובעות, רצוי לבחור כורסאות טלוויזיה שיתאימו לכך.

התייחבות לפונקציות הכורסא – כך תעשו את זה נכון

אם בעליה העתידיים של הכורסא הוא אדם נכה ומתקשה בתנועה, רצוי לברר עבורו לגבי כורסאות טלויזיה סיעודיות. אם אתם בעלי הכורסא, ואין לכם מוגבלויות מסוג זה, ניתן לבחור גם דגמים אחרים. בכל אופן, מומלץ לבחור ברהיט אורטופדי שיספק תמיכה ונוחות מירביים.

 

 

עיצוב כורסאות טלויזיה

 

בכך, אתם מבטיחים לעצמכם תמיכה טובה בגב ובעמוד השדרה, ללא קשר לסוג התנוחה המועדפת עליכם מול מסך הטלוויזיה. כורסאות טלוויזיה יכולות להיות בעלות משענת גב מתכווננת, משענת רגליים מתכווננת, ולעתים אף גוף הישיבה עצמו מתכוונן. מאד חשוב לבחור כורסאות עם הפונקציות הנדרשות לכם ולקרובים לכם הצפויים להשתמש בהן.

בחירת מוצרים נלווים לכורסא – המלצות

כיסוי לכורסא – יתרון

זה יאפשר לכם לכסות את הכורסא כשאינכם בבית ובכך למנוע צבירת אבק על מי מחלקיה. מומלץ להיעזר גם בכיסוי לכורסת טלוויזיה נצמד אם בחרתם עיצוב כורסאות טלויזיה שלא מתאים לבית בעבר, או אם אתם מעוניינים לחדד את העיצוב של הכורסא החדשה שבחרתם.

כיסוי נצמד הנו כיסוי שמתמזג בקלות עם גוף הכורסא, מקבל את הצורה שלה ועל כן מספק את אותה רמת נוחיות כזו של הריפוד הקבוע שלה.

דילוג לתוכן