להגיע אלינו מרחוק

כורסת טלויזיה חשמלית

למה כדאי לרכוש כורסת טלויזיה?

כורסת טלויזיה חדשה מכילה את כל היתרונות האיכותיים של רכיב זה, אשר לא היו בו בעבר. כיום, כורסאות טלויזיה הן משהו שונה לחלוטין ממה שהיה מקובל בעבר.

כורסאות טלוויזיה משוכללות מכילות הרבה מאד מעלות מתחום הכוונון והתאמה המשענת וגוף הישיבה. הן מספקות גם יתרונות עיצוביים איכותיים המתבטאים בפיתוחים דקורטיביים שעוצבו על ידי מיטב האדריכלים. להלן מצאי רחב של סיבות למה כדאי לכם להתחדש בכורסת טלוויזיה.

 

הכורסה הישנה כבר לא "סוחבת"? זה הזמן להתחדש

כשהכורסא הישנה שלכם מביעה אפקט ערסל, זה הזמן הכי טוב להיפטר ממנה ולהחליף אותה בכורסת טלוויזיה חדשה (לא להחליף במובן של בית עבוט כמובן, אלא בפינוי הרהיט וקניית רהיט חדש).

 

למי שלא מכיר, אפקט ערסל זה האפקט שמראה שהרהיט כבר לא סוחב: ידיות היד נשארות באותו גובה בו הן היו אבל גוך הישיבה יורד עמוק למטה, כך שהמרווח שנוצר בין הזרועות והאגן גדול ומרגיש מתוח.

זו יציבה שלא רק שהיא לא נוחה, היא מסכנת אתכם הלכה למעשה. דאגו להיפטר מהרהיט המסוכן ולקנות כורסת טלויזיה חדשה בהקדם!

מגוון עיצובים מפנקים

כמובן שבתחום כמו כורסאות טלויזיה חדשות, העיצוב הוא מילה רחבה מדי, כי זה פשוט קורה בכל דגם ובצורה חסרת תקדים.

כורסאות טלויזיה מעוצבות יכולות להופיע בשלל עיצובים, חלקם בעלי משענות עגולות עם ידיות יד וקצוות גופי ישיבה תואמים, או להתקבל כשהרכיבים הללו מלבניים שבלוניים.

ניתן לצפות בכורסאות בצבע עץ, או בכורסאות בצבע לבן, או בכורסאות שהן שילוב של השניים. מרחב העיצובים המפנק לא ישאיר יותר מקום לבלבול: כל אחד ואחת מכם/ן יוכלו למצוא כורסאות טלוויזיה שתתאמנה להם ולביתם.

כורסאות טלוויזיה חשמליות

מנגנוני כוונון מרשימים

כורסאות טלוויזיה חדשות הנן כורסאות טלויזיה חשמליות. הכורסאות החשמליות מאפשרות לכם מגוון רחב של פונקציות כגון שינוי זווית המשענת ושינוי זווית גוף הישיבה.

אידיאלי לנכים, לסובלים מבעיות יציבה ולמי שסובל מכיפוף בגב עקב חוסר יציבות בעמוד השדרה.

טי פי פוינט – כורסאות טלויזיה ממעלה אחרת

בואו להתרשם ממגוון רחב של כורסאות טלויזיה מפנקות מבית טי וי פוינט. כורסאות טלויזיה אלה יגרמו לכם לתחושת עינוג אמתית אשר מתבססת על כל המעלות והיתרונות שלכם כצרכנים. כורסאות טלויזיה חשמליות ומכניות של טי וי פוינט נראות בעיצובים מפנקים המתאימים לכל בית בכל סגנון.

דילוג לתוכן