להגיע אלינו מרחוק

כורסת טלויזיה חשמלית

כיצד בוחרים כורסאות טלוויזיה איכותיות?

אלפא

אם אתם מחפשים כורסת טלוויזיה חדשה לבית, חשוב לבחור עיצוב שיחדד את הדקורציה הקיימת במתחם הצפייה בביתכם. כורסא זו הנה רהיט מרכזי ובולט, ולכן לבחירה נכונה של העיצוב ישנה חשיבות מכרעת. כמובן שחשוב לעשות זאת במקביל להתאמה פונקציונאלית לאותה כורסא, כך שתתאים לדרישות שלכם מבחינת נוחיות וגישות ישיבה (דבר כמעט בלתי אפשרי לביצוע עבור כורסת טלויזיה יד 2). ניתן להפעיל כורסת טלויזיה באמצעות מנגנון חשמלי, או באופן מכני. ניתן לשלוף מהתחתית שלה משטח להנחת רגליים או להשתמש בהדום ייעודי, וישנן הרבה מאד פונקציות ליישום בתחום כוונון המשענת, קצה המשענת ובסיס גוף הישיבה. במקבץ ה- FAQ שלפניכם תוכלו ללמוד כיצד להגיע לכורסא המושלמת עבורכם ועבור ביתכם.

כיצד בוחרים עיצוב לכורסת טלוויזיה ביתית?

חשוב להיעזר בהדמיית מחשב של חנות כורסאות טלוויזיה איכותיות וחדשות: לא כורסת טלויזיה יד 2 וגם לא יד ראשונה. חנות כזו מנגישה לכם המון עיצובים מקוריים וחדשים וגם מבטיחה שכל מה שתבחרו יהיה 100% איכותי, ומתאים לשימוש הביתי שלכם. בחנות זו, כאשר נאמר על ריהוט מסוים שהוא אורטופדי או סיעודי, זה נכון במאת האחוזים, ואכן מספק 100% תמיכה לגב ולעמוד השדרה שלכם. באשר לבחירת העיצוב, מומלץ להשוות את הנעשה בהדמיית המחשב לנעשה בביתכם, ולבחור את הצבעים והצורות שניכרים כמתאימים. בעשותכם כן, מאד מומלץ להתמקם במקום בו תוצב הכורסא ולהשוות לחדר בגודל טבעי, ללא התבוננות בתמונות שלו.

 

כיצד מבטיחים שמירה על כורסאות טלוויזיה איכותיות מפני צבירת אבק?

הדרך הכי טובה לעשות זאת היא באמצעות כיסוי לכורסא. מדוע העלינו שאלה זו במאמר שעוסק בעיצוב ופונקציונאליות? משום שלכיסוי יש תפקיד עיצובי חשוב. יש שרוכשים כיסוי נצמד, שלא מחייב הסרה, אלא נועד שישבו עליו. הכיסוי יכול לשפר עוד יותר את המראה של כורסת הטלוויזיה ולהפוך אותה למתאימה למרחב החדר בצורה הרבה יותר אדוקה ומשכנעת את העין. את הכיסוי אנו ממליצים לבחור באופן דומה לכורסא: באמצעות הדמיית מחשב, בהשוואה לחדר המיועד.

אלו קומבינציות של חלקים מכניים/חשמליים ישנן בכורסת טלוויזיה סטנדרטית?

מגבה נשלף לרגליים הניתן לכיוון זוויתי באמצעות קפיץ מכני או חשמל, משענת מתכווננת לזווית של 180 מעלות או ישרה. גוף ישיבה שניתן לשנותו מקו ישר לשיפוע יורד, ועוד. במידה ויש לכם כורסת טלוויזיה נייחת, ניתן להיעזר בהדום לרגליים במקום מגבה הרגל.

בררו גם לגבי: כורסת טלוויזיה חשמליתכורסת עור

דילוג לתוכן