להגיע אלינו מרחוק

כורסת טלויזיה חשמלית

רעיונות לעיצוב כורסאות עור יוקרתיות

אם גם אתם מעוניינים בעיצוב כורסאות עור יוקרתיות, ברצוננו לספק לכם מספר רעיונול בוטיק אשר חלקם קשורים לצורתהּ הישירה של הכורסא, וחלקם קשורים לאביזרים חיצוניים אשר אנו ממליצים להוסיף לכל אחת מהן.

כיפוף ידיות הכורסא

ישנן כמה דרכים לכופף את ידיות קצה הכורסא:

• כיפוף עגול מחייך – כיפוף בו חצי העיגול של כל ידית נמצא מחוץ לאזור הישיבה שלכם. בתוך אזור הישיבה יימצא שקע אוויר של כל חצי עיגול.
• כיפוף עגול מחייך הפוך – כיפוף בו חצי העיגול של כל ידית נמצא בתוך אזור הישיבה שלכם. מחוץ לאזור הישיבה יימצא שקע אוויר של כל חצי עיגול או השלמה של חומר הייצור.
• כיפוף עגול בוכה – כיפוף בו חצי העיגול של כל ידית נמצא בתוך אזור הישיבה שלכם. בחוץ אין בכלל חצי עיגול אלא קו ישר בין הידית לבין תחתית הכורסא.
• כיפוף גלי – הידית בצורת חצאי עיגול צוחקים ובוכים לסירוגין בצורת גל.

 

כורסת טלויזיה קלאסית

עיטור קצה הכורסא

את הכורסא ניתן לעטר בקצוות שלה בשבבי עץ יוקרתיים, באבנים עגולות טובות, ובשאר אלמנטים שונים לחידוד עיצוב הכורסא.

אצלנו, תוכלו לצפות בכורסאות בוטיק המציגות עיצוב כורסאות עור יוקרתיות עם מראה חד למשעי של פתרונות ישיבה המבוסס על עיטורים אלה.

כיסוי לכורסא

אין כמו לחזור הביתה ולגלות שהכורסא שלכם בצבע עוד יותר יפה ממה שיש לכם בגוף הכורסא.

זה קורה רק אם קונים גם כיסוי לכורסא ונוהגים לכסות אותה כל פעם שעוזבים את הבית.

מעבר לעובדה שזה יותר יפה, זה גם שומר על הכורסא מהצטברות אבק, ואם הכיסוי מבד מיקרופייבר, הוא מונע מכם חשיפה לבד גם על עצמו.

טי וי פוינט – עיצוב כורסאות עור יוקרתיות

בטי וי פוינט תוכלו למצוא כורסאות טלוויזיה מעור שהן יוקרתיות ויפות, בעלות מראה אקסקלוסיבי. טי וי פוינט מספקת ללקוח את כל מה שהוא זקוק לו מבחינת עיצוב הכורסא: התאמה לסלון, התאמה למזנון הטלוויזיה וישיבה נוחה ומפנקת.

אם אתם זקוקים לפתרונות ישיבה מול הטלוויזיה, טי וי פוינט לשירותכם. כאן תוכלו למצוא כורסת טלוויזיה הייעודית לכם, בעלת העיצוב החם ביותר והמתאים ביותר עבור הבית בו אתם מתגוררים, ובפרט עבור החדר בו מונחת הטלוויזיה.

דילוג לתוכן