להגיע אלינו מרחוק

כורסת טלויזיה חשמלית

עיצוב כורסאות טלויזיה מבד

מעצבים את הסלון? לפני שאתם מתחילים חשוב שתזכרו שעל מנת ליצור את הסלון המושלם יש ליצור התאמה מלאה בין כלל האלמנטים: צבעים , רפידות וכו'. באם הריהוט בסלון מתבסס על רפידות בד מומלץ לרכוש גם כורסאות טלוויזיה מבד שישפרו את השהייה בסלון ויהפכו את חווית הצפייה בטלויזיה לנוחה וכיפית. חברת טי וי פוינט מספקת שירות מקצועי במטרה להתאים לכם את כורסאת הטלויזיה האידיאלית

זיהוי הקו העצובי בסלון

כאשר בוחרים בעיצוב הסלון לרוב בחירת האלמנטים והריהוט מסתמכים על רעיון עיצובי המנחה אותנו. אנשי המקצוע של טי וי פוינט יוכלו לזהות את הקו העצובי המנחה ועל ידי כך ליצור את כורסאות הבד  האידאליות עבור הסלון שלכם כך שתוכלו ליהנות מסלון מעוצב המספק חוויית צפייה ברמה בלתי מתפשרת

אבחנה עיצוב מודרני לעיצוב בסגנון העתיק

קווי העיצוב המנחים בסלון מתחלקים ל2 סוגים עיקריים: העיצוב העתיק המתבסס גווני עץ והעיצוב המודרני המבסס על הגוון הלבן. עבור שני אלו יתאימו סוגים וצבעים שונים של כורסאות טלוויזיה. טי וי פוינט תדע להתאים את כורסאת הטלויזיה לכל אחד מהעיצובים הללו בצורה הטובה ביותר.

דרים - כמה קטנה ככה נוחה

תוספות לכורסאות טלוויזיה

כאשר מייצרים כורסאות טלוויזיה מבד, יש לקחת בחשבון את הטמעתם של אביזרים נלווים כגון: קצה משענת נשלף כמו , רגלית לרגליים, וכד'. חשוב לזכור כי גם אם הרכיבים הללו אינם קיימים הצוות המקצועי של טי וי פוינט יוכל להשלים אותם ידנית, למשל על ידי הטמעת הדום-רגליים בקצה הכורסא.

טי.וי פוינט – כורסאות בד מעוצבות

אם אתם מחפשים כורסאות בד מעוצבות לטי.וי פוינט יש בדיוק את מה שאתם צריכים: כורסאות בד ברמה אחרת אשר תגרום לכם מנוחות וחוויית צפייה יחד עם עיצוב מרהיב. בואו להפוך את השהייה בסלון לנוחה וכיפית עם כורסאת טלויזיה מעוצבת ואיכותית מבית טי וי פוינט.

דילוג לתוכן