להגיע אלינו מרחוק

כורסת טלויזיה חשמלית

כורסת טלויזיה עם מנגנון נדנוד

אם אתם סבורים כי כורסאות טלויזיה הן הרכיבים המשמעותיים ביותר בסלון, אתם סבורים נכון. רוצים להתקדם למעלה הבאה בתחום המתכווננות? לרשותכם כורסת טלויזיה עם מנגנון נדנוד. היא מאפשרת נענוע רך של הכורסה באופן אוטומטי, ממש כשם שמניעים עריסה של תינוק! הדבר יאפשר לכם ישיבה ערבה מול הטלוויזיה והנאה מכל יתרונות הישיבה האיכותיים.

כורסה אורטופדית בעלת סגולות ישיבה מיוחדות

עוד בטרם הפעלתם אתה מנגנון הנדנוד, מיד תחושו כי אלה כורסאות טלויזיה אורטופדיות מן המעלה הראשונה. כורסת טלויזיה אורטופדית זו יוצרת את תנאי הישיבה האולטימטיביים עבור כל אחד ואחת, כולל נכים וסובלים מבעיות יציבה מכל סוג וסוג.

כורסת טלויזיה וונדר

כורסא מתנדנדת חסינת כתמים – אפשר לשבת בלי לחשוש מהצטברותם

בדרך כלל כשקונים כורסת טלוויזיה חדשה מאד חוששים לפתוח בקבוק משקה, ובוודאי לאכול מאכל רווי שמן עם צלחת מעליה.

עם כורסא מתנדנדת זו אתם לא צריכים לחשוש מהזליגות הללו, משום שהיא עשויה מיקרופייבר: בד סופח כתמים. גם אם ייפול נוזל "צבעוני" מהסוג שתיארנו, הוא לא יגרום לכתם אלא ייבלע בתוך הכורסה.

מנגנון נדנוד חסר פשרות המאפשר איכות ונוחות

מנגנון הנדנוד מאפשר לכם ליהנות מבסיס תחתון עגול. הבסיס העגול מדמה נדנדה או עריסה עגולה של תינוק שמונחת על בסיס ישר. הכורסה יכולה להתנדנד חופשי וזה מסייע מאד בחיבור שלכם כבני אדם לכורסה.

מנגנון הנדנוד נחשב מפנק במיוחד ומאפשר לכם להתנועע בקלות כשאתם על הכורסה. מי שמעוניין לשלב נוחות אורטופדית עם איכות של מנגנון נדנוד יפעל להטמעת כורסת טלויזיה זו בביתו.

עיצוב בהתאמה אישית

כמובן שאל לכם לחשוש ממיעוט אפשרויות עיצוב של כורסא מתנדנדת. ההפך הוא הנכון: בתחום זה של כורסאות טלויזיה מתנדנדות נהנים ממגוון רחב של עיצובים מפנקים. ניתן להסתייע בצוות יועצי העיצוב לבחירת הנוסחאות המנצחות של כורסאות טלוויזיה לבתיכם.

טי וי פוינט – עיצוב כורסאות מתנדנדות בהתאמה אישית

בחברת טיויפוינט מסייעים לקניינים ביתיים לבחור כורסאות טלויזיה מתנדנדות בהתאמה אישית. כורסת טלויזיה עם מנגנון נדנוד מאפשרת לקניין ליהנות מישיבה בוטיק, מעיצובים מנצחים ומבד חסין כתמים המאפשר בטחון מלא במהלך השימוש ללא דאגות מהצטברות כתמים.

מי שמעוניין לקחת את רכיב הישיבה שלו מול הטלויזיה למעלה  אחרת יפעל לרכישת כורסת טלויזיה עם מנגנון נדנוד של טי וי פוינט.

אהבתם? קראו גם על כורסת הרמה חשמלית

דילוג לתוכן