להגיע אלינו מרחוק

כורסת טלויזיה חשמלית

לכבוד השנה החדשה בואו להתחדש בכורסת טלוויזיה במבצע

אם גם אתם מתכננים להתחיל את השנה עם כורסת טלויזיה חדשה בביתכם, במקבץ השאלות והתשובות אשר לפניכם תוכלו לדעת בדיוק מה לקנות, עבור איזה בית, באיזה סגנון עיצוב. כורסאות לטלוויזיה הן אייטמים אשר מאד כדאי לדעת כיצד לבחור ברמה המקצועית.

לכן, מציאת עסקאות כמו כורסאות טלוויזיה במבצע אינה מספיקה לכשעצמה. כורסה זולה שלא מתאימה לעיצוב ביתכם עלולה להביא אתכם במוקדם או במאוחר להחליף אותה, ואת זה אנו מבקשים למנוע בכל מחיר באמצעות לימוד מעמיק כיצד בוחרים כורסה נכון מבחינה דקורטיבית.

כיצד בוחרים כורסת טלוויזיה בהתאם לסגנון עיצוב הבית?

סגנון עיצוב הבית מכיל צדודיות ומאפיינים פנימיים. הצדודיות הן הקצוות של המשטחים, ולרוב הן עגולות. לדוגמה: דלת עם משקוף צילינדר, חלון עם פרופיל גלילי, ועוד.
המאפיינים הפנימיים מתייחסים לדרך בה הם מוגשים לקהל הדיירים. משטח של דלת יכול להיות מפותח עם פיתוחים הנדסיים מגולפים, וכמוהו גם דלת הארון והמזנון.

בסגנון בו הצדודיות עגולות, והמשטחים מפותחים ולא חלקים, זהו סממן לעיצוב הכפרי. לעומת זאת, כאשר המשקופים ופרופילי החלונות מרובעים, והמשטחים (החלונות והדלתות עצמן) חלקים גם כן, העיצוב הוא בורגני.
בחירת כורסאות לטלוויזיה לסלון צריכה להיעשות בהתאם לצורות ולטקסטורה של הסלון שלכם. אם הם כפריים – כורסת טלויזיה בסגנון שונה לחלוטין נדרשת מאשר אם מדובר בבית המסוגנן באופן בורגני.

פלקס כורסת טלויזיה מעוצבת
כורסאות טלויזיה רטרו-סופר

כיצד בוחרים כורסת טלוויזיה בהתאם לצביון הבית?

צביון הבית מתייחס למרקם הצבעים הדומיננטי בתוכו. מרקם חום כתום אשר נובע מרכיבי עץ טבעיים או תחליפיים (פולימר ו- MDF למשל) הוא מרקם צבעים עתיק, ואילו מרקם לבן-כחול מצביע על צביון מודרני. את כורסת הטלוויזיה שלכם יש לבחור בהתאם לסטים של הצבעים הללו. זהו מאפיין מאד בולט ונראה לעין באופן מידי.

מהם חומרי הייצור המועדפים בכורסאות איכותיות?

בחלק החיצוני עליו יושבים – עור, בחלק הפנימי בתוך העור – מתכת או עץ איכותיים. אם זה עץ, עליו להיות חזק ועמיד, עם יכולת להישמר כמו חדש כשהוא סגור ביריעות עור. אם זו מתכת היא צריכה להיות אלחלד, עמידה ואיכותית המחזיקה לאורך זמן בלי להתלכלך. בחירת חומרי הייצור בפועל נעשית באמצעות תוויות בחנות הרהיטים, שם כתוב ההרכב המלא של כל כורסת טלוויזיה.

ראו גם: כורסת טלויזיה מבד במבצעכורסאות טלויזיה מעור במבצע

דילוג לתוכן