להגיע אלינו מרחוק

כורסת טלויזיה חשמלית

כורסאות לטלוויזיה בהתאמה אישית

כורסאות טלויזיה הן ללא ספק האייטמים מהחשובים שבסלונכם. הסלון, אשר צריך להכיל אסופה מפוארת של רהיטים והחסנים כמו מערכות ישיבה, מזנונים, מדפים מפוארים ומעמדות לטלוויזיה – יכיל ללא ספק גם כורסאות טלויזיה, במיוחד אם מעמד הטלוויזיה הוא בעצמו רכיב מרכזי ובולט בחדר זה. כורסת טלויזיה חדשה תרגש אתכם עד מאד ותגרום לסלון להיראות כמו חדר מלכותי של ממש. אז איך בוחרים אותה, אתם שואלים? כל הטיפים להתאמה אישית פרוסים בפניכם.

תמיד תתאימו את מראה הכורסה למראה החדר

בטרם נעסוק בדקויות בתחום העיצוב, כדאי להתחיל בדברים הפשוטים. כשתיגשו לחנות כורסאות טלויזיה מעוצבות, תמיד יהיו כורסאות שייראו גדולות ובולטות לעומת כורסאות צנועות וקומפקטיות, אם כי לא בהכרח קטנות בגודלן. ההתרשמות ממראה הכורסה מתבססת על נתונים אחרים כמו ידיות הצד, גובה המשענת, וכד'. כורסאות טלוויזיה שנראות גדולות לא מטמיעים בסלונים קטנים ולהיפך. במקרה הראשון – הכורסה תיראה גדולה מדי ותיצור מיקוד עודף ב- VIEW הכללי של החדר. במקרה השני רכיב כה מרכזי לא ישפיע על עיצוב החלל, שזה למעשה פספוס דקורטיבי. קונים על פי מה שאתם חושבים שיתאים לממד החדר במובן של פרספקטיבה.

דקויות בתחום העיצוב – עצות ידועות למעטים

כורסאות טלוויזיה מעוצבות בעלות מראה עגול (ידיות יד גליליות, משענת שהקצה שלה גלילי) תתאמנה במיוחד לבתים בעלי עיצוב כפרי עם דלתות וחלונות עם פיתוחים וגילופים ומשקופים עגולים. כורסאות טלויזיה מעוצבות על בסיס שבלוני בצורת מלבן בכל עבריהן תתאמנה לבתים שהעיצוב שלהם הוא בורגני, כזה המבוסס על דלתות וחלונות חלקים ללא פיתוחים, ומשקופים מלבניים 4 קדקודים. מבחינת הקונטור, היינו ממליצים ללכת עם מה שיש בבית. אם הבית מתבסס על קונסטרוקציית עץ ורהיטים חומים, קנו כורסא שקרובה לגוון החום. אם הבית יותר דומה לעיצוב לבן ובהיר, קנו כורסת טלויזיה בעלת גוון זה.

 

טי וי פוינט – המקום בו נמצאות כורסאות הטלויזיה המפנקות ביותר

בחברת טי וי פוינט משווקים כורסאות טלוויזיה חשמליות ומכניות – כולן מעוצבות בהתאמה אישית לקונה. יש לנו כורסאות טלוויזיה עם משענת זזה שיוצרת אפקט של נדנוד, לצד כורסאות טלוויזיה עם מעמדי רגליים מתכווננים. כורסת טלוויזיה בטי וי פוינט יוצרת למשתמש מגוון רחב של עינוגים וריגושים. אל תחשבו פעמיים: הבטיחו לעצמכם את הטוב ביותר בתחום כורסאות הטלוויזיה!

כורסת סופר גולף
דילוג לתוכן