להגיע אלינו מרחוק

כורסת טלויזיה חשמלית

כורסאות טלויזיה קלאסיות

כורסאות טלויזיה בעיצוב קלאסי מתאימות לכלל סגנונות העיצוב. אדם ששואף לעשות מהדקורציה הביתית שלו עיצוב יוקרתי המבוסס על פיתוחים ומסורות מפוארות של עיצוב אירופי מהמאות הקודמות יבחר כורסאות טלויזיה קלאסיות בהתאמה לביתו. אנו מסייעים בגיבוש הבחירה הטובה ביותר עבור כורסת הטלוויזיה שלכם. בטרם תיוועצו עמנו, כך תתנהלו לפני שאתם עומדים לבקר באולמות התצוגה שלנו לצורך בחירת כורסאות טלוויזיה שתתאמנה לכם.

גבשו את עקרונות הבחירה הבסיסיים שלכם בכורסת הטלוויזיה

כיוון העיצוב הקלאסי – עיצוב קלאסי יכול להיות כפרי ויכול להיות בורגני. בעיצוב הקלאסי הכפרי ידיות הכורסה בדרך כלל עגולות וכמוהן גם קצה המשענת. בעיצוב בורגני כל רכיב, כולל אלו – מרובע.

כיוון הגוון – בחירת הגוון פשוטה יחסית וצריכה להתבסס על הגוון הקיים בחלל ביתכם ברהיטים, בהתקני האחסון ואפילו בדלתות ובפרופילים של חלונות. אתם תופתעו לגלות שרוב האייטמים הללו, בדרך כלל, באותם צבעים. זו הרוח האדריכלית הישראלית והיא תקפה גם ברוב מדינות העולם.

הכיוון הפונקציונאלי – האם כורסאות טלוויזיה מעוצבות צריכות להיות חשמליות? אם כן, על בסיס איזה מנגנון? יישור משענת בהתאמה אישית, או גם פונקציות אחרות כמו הגבהה ונדנוד עדין? כורסאות טלויזיה חשמליות מוצגות במפרטים שלנו, אז פשוט תבחרו את מה שהכי מתאים לכם.

 

כורסת טלויזיה קלאסית

 

גבשו את הבחירה הסופית באמצעות הדמיית מחשב

חכמים מאתנו כבר אמרו "תמונה שווה אלף מילים", אז לאחר שלימדנו אתכם איך מגבשים עקרונות בחירת כורסת טלוויזיה, כעת גשו לאתר אולמות התצוגה שלנו ובחרו לכם את הכורסה שניכרת כמשתלבת הכי טוב בבית. אתם כבר תדעו לזהות את העקרונות מהפסקאות לעיל בעצמכם אם קראתם והפנמתם את הכתוב עד כה. פשוט תבחרו כורסאות טלויזיה מעוצבות שניכרות כמתאימות, ותיווכחו שהבחירה תהיה מוצלחת במיוחד. אם אינכם בטוחים תמיד תוכלו ליצור עמנו קשר.

טי וי פוינט – עולם שלם של עיצובי כורסאות טלויזיה

בחברת וי טי פוינט משווקים כורסאות טלויזיה חשמליות בהתאמה אישית, לצד כורסאות מכניות. בואו לפגוש בעולם שלם של כורסאות טלוויזיה בהתאמה אישית לביתכם ולמצבכם. אנו מסייעים לבחור כורסת טלויזיה לכל בית, ולהטמיע אותה בבתי לקוח. בואו להתרגש שוב מחדש כמו ביום הכניסה לבית, ולעטר אותו עם כורסת טלויזיה שלא תפסיק להחמיא לעיצוב ביתכם, לרגש אתכם ולהמם את האורחים והאורחות. אם אתם חושבים שמגיע לכם הטוב מכולם, בואו לאולמות התצוגה של טי וי פוינט!

דילוג לתוכן