להגיע אלינו מרחוק

כורסת טלויזיה חשמלית

כורסאות טלויזיה מעור אמיתי– פינוק מעולם אחר.

כשרוצים לקנות כורסאות מעור נשאלת השאלה האם לקנות מעור אמיתי או דמוי עור. כדי לבחור נכון, חשוב להכיר את ההבדלים בין השניים. מוצרים מעור אמיתי וכאלה שעשויים מחומר דמוי עור נראים אולי במבט ראשוני דומים אולם ההבדלים ביניהם משמעותיים מאד.

מוצרים העשויים מעור מעובדים מפיסות עור אמיתי של חיות. לכן, החלק העליון של העור יהיה בדוגמאות ייחודיות ולא אחידות. זוהי אחת מנקודות המשיכה של מוצר מעור. מסיבה זו, כשמעבירים אצבע על המשטח הוא לא מרגיש חלק לגמרי.  פיסות העור עוברות עיבוד ראשוני  ואז עוברות שיוף והחלקה.

כורסאות עור מעוצבות

כורסאות טלויזיה מעור

מוסיפים צבעים בהתאם לצורך ולסיום מכסים בשכבת הגנה השומרת על עמידות העור לאורך שנים ומגנה עליו מפני כתמים. עור אמיתי מציע את העמידות הטובה ביותר, מראה מלא ומרשים, תחושה נעימה למגע ועומק של הצבעים. לעור אמיתי יש ריח ייחודי ובולט מאד שחובבי העור לא יכולים בלעדיו.

מוצרים דמויי עור, לעומת זאת, עשויים מחומר סינטטי שהוא, על  פי רוב, פוליאוריתן או ויניל PVC. זו הסיבה שהמשטח העליון של העור יהיה אחיד ונטול דוגמאות מיוחדות. גם הגימור של עור סינטטי הוא חלק יותר. בייצור של ריפוד דמוי עור משתמשים בחומרים כימיים שהשילוב ביניהם נותן תחושה קרובה יחסית לתחושה שנותן עור אמיתי.

למוצרים דמויי עור יש ריח חזק של כימיקלים וגם היום, עם הטכנולוגיות החדישות והמתקדמות ביותר, לא ניתן לחקות באופן מושלם את הריח של עור אמיתי שחובבי העור אוהבים כל כך.

ההבדלים בין כורסא מעור אמיתי לכורסה מחומר סינטטי.

  • אסתטיות לאורך זמן – כורסת טלויזיה מעור אמיתי מחזיקה לאורך שנים רבות בעוד שלכורסא העשויה מחומר דמוי עור תוחלת חיים קצרה יותר. כורסא מעור אמיתי משתבחת עם הזמן והשימוש ומפתחת מראה מרשים יותר, גם שנים אחרי הרכישה. כורסא מחומר דמוי עור, לעומת זאת, נשחקת ומתבלה מהר יותר והיא מאבדת את האסתטיות שלה.
  • עמידות – כורסת טלוויזיה מעור עמידה הרבה יותר בפני כתמים, קרעים, שחיקה ושינויי צורה ומרקם לעומת כורסא שאינה עשויה מעור אמיתי.

כורסאות טלויזיה מעור אמיתי  – דגמים מומלצים

  • צ'סטר – כורסא נוחה ומפנקת בעיצוב מיוחד. בעלת תמיכה מצוינת לצוואר ולגב התחתון, מגיעה במספר גוונים של עור משולב.
  • נורדיה – עיצוב סקנדינבי עכשווי. כורסא בעלת שני מנועים לפתיחת הדום הרגליים והגבהה שלו. הכורסא משלבת נוחות ועיצוב נקי ומגיעה במגוון של בדים ועורות.
  • נורמן עץ חשמלי – כורסא מתנדנדת של חברת L Z BOY. בעלת ידיות מעץ ותמיכה ארגונומית מיוחדת לצוואר ולגב התחתון.
  • נובה – מעוצבת ומיוחדת. עיצוב בקו סקנדינבי, מראה קליל ותמיכה מצוינת לגב. לכורסא הדום רגליים נפרד וכרית ראש מתכווננת. מגיעה במגוון גוונים של עורות ובדים.
  • גרנד קניון – נוחות מבית .L Z BOYכורסא גדולה עם אפשרות למילוי  של 3 הכריות הגב כדי להשיג תמיכה אידיאלית הממוקדת בגב התחתון.
  • דילן – חשמלית ומיוחדת מבית דר גב. כורסא מעוצבת במראה קליל ונוחה במיוחד לישיבה. בעלת מנגנון חשמלי המאפשר, בין היתר, לכוון את הזווית של כרית הצוואר.
  • סאמיט – כורסא נוחה מבית L Z BOY. קומפקטית, בעלת מנגנון ידני המאפשר 21 מצבי ישיבה שונים.
  • פסיפיק – חלום אמריקאי. כורסא מתוצרת ארצות הברית, נוחה ומפנקת במיוחד. בעלת תמיכה מעולה של גב וצוואר ומגיעה במגוון של צבעים.
  • מדוקס – אמריקאית מתוצרת חברת בסט. נוחה ומפנקת ללא תחרות.
  • גטבורג – קומפקטית, מעוצבת ואורתופדית. בעלת 2 מנועים, תמיכה מעולה לגב תחתון וצוואר. עיצוב בסגנון סקנדינבי מינימליסטי.

טי וי פוינט – השילוב המושלם של איכות ושירות

החנות שלנו מתמחה במכירה ושיווק של כורסאות כבר מעל 30 שנה. הדגמים שלנו הם הטובים ביותר בשוק המקומי והבינלאומי.  כורסא מעוצבת מעור תוכלו למצוא אצלנו בשלל דגמים, גדלים וצבעים. הצוות מקצועי שלנו ישמח לשרת אתכם באדיבות ולתת לכם את כל המידע הנדרש כדי שהכורסא שתבחרו תהיה המושלמת עבורכם. חווית הקניה בטי וי פוינט היא כזו שתלך אתכם לאורך שנים רבות והשירות שלנו ממשיך גם לאחר הקנייה.

לפרטים נוספים מוזמנים להתקשר לטלפון 04-8411147.

דילוג לתוכן