להגיע אלינו מרחוק

כורסת טלויזיה חשמלית

כורסאות טלוויזיה מעוצבות - מה שהסלון שלכם צריך

אם אתם מחפשים דרך לשדרג את הסלון שלכם, וכורסת הטלוויזיה שלכם ישנה, ונראית כלא מתאימה לנעשה בחלל, הבאת אחת חדשה עשויה לשזור רוח חדשה בעיצוב חדר האורחים הביתי. כורסאות לטלוויזיה הן רכיבים בולטים מאד בדקורציה הביתית, ועל כן מי שידבק ברכישת כורסה חדשה וגם מתאימה לעיצוב הבית – יבטיח לעצמו סלון יוצא מגדר הרגיל מההיבט הדקורטיבי. מה צריך לעשות בשביל להגיע לכך? עיינו במדריך אשר לפניכם.

בחנו את צדודיות החלונות והדתות בבית

אנחנו יודעים שזה נראה לכם שונה ולא קשור לכורסה שלכם, אבל יש קשר עמוק בין הדלת והחלון לבין הכורסה, במיוחד אם הם בסמוך זה לזו. צדודיות של דלתות הם המשקופים, וצדודיות של חלון הם הפרופילים שלו. בדרך כלל העיצוב שלהם זהה. אם הוא מרובע, אתם תצטרכו כורסת טלוויזיה בעיצוב דומה ואם הוא גלילי אתם תצטרכו כורסאות לטלוויזיה בסגנון אחר.

בחנו את פנים הדלתות והחלונות שלכם

דלת חלקה, ללא פיתוחים תצריך כורסת טלוויזיה מסוג אחד, ודלת עם פיתוחים הנדסיים אותנטיים תצריך כורסה אחרת. כאשר הצדודיות עגולות, זה בדרך כלל הולך יחד עם דלתות, דלתות ארונות ומזנונים וחלונות מפותחים מבחינת עיצוב העץ. כאשר הפרופילים והמשקופים מרובעים, זה הולך עם דלתות וחלונות חלקים ללא פיתוחים. בעוד העיצוב הראשון הוא כפרי, השני הוא בורגני, ולפיכך תצטרכו לגבש את מתווה הכורסה שלכם.

כורסאות טלויזיה רטרו-סופר
פלקס כורסת טלויזיה מעוצבת

בחנו את מרקם הצבעים הדומיננטי בבית

מרקם צבעים המבוסס על חום, כתום ואדום, כאשר רובם נובעים מרכיבי עץ שיש לכם בבית – יצריך כורסת טלוויזיה מעוצבת בעלת צביון עתיק, כלומר בצבעים דומים. אם המרקם השולט הוא לבן, כחול, תכלת וצבעי זכוכית, אזי שתצטרכו כורסאות לטלויזיה בעלות צביון מודרני, כלומר בצבעים דומים. שילוב צביון מסוים יכול להיות עם כל סגנון כפי שלמדנו בשני הפרקים הקודמים, ולהיפך: התבססות בסגנון עיצוב מסוים יכולה, ללא הגבלה, להכפיף אותו לכל צביון.

שלבו כורסאות בהתאם לפונקציות נבחרות

אם אתם אוהבים דרגש לרגליים, מוטב לרכוש אותו כחלק מהכורסה, ולא כרכיב נפרד, לנוחיותכם. אם אתם מעדיפים כורסת טלויזיה מעוצבת רחבה מצרה, רכשו אותה והבטיחו את מקסימום הנוחות המצפה לכם. דרך צלחה בבחירת הכורסה! אנו ממליצים להצטייד בכיסוי למניעת אבק, אשר יוסיף גם לא מעט לנופח העיצובי בבית.

דילוג לתוכן