להגיע אלינו מרחוק

כורסת טלויזיה חשמלית

ייצור כורסאות טלוויזיה מעור

כורסאות טלוויזיה הן התקני ריהוט ייעודיים. בשונה ממה שחושבים, לא כל כורסת נוי שראיתם בחנות הרהיטים היא כורסת טלוויזיה. רוב הטלוויזיות בימינו הן מסכים דקים התלויים על הקיר או מונחים על איזשהו מזנון.

בהתאם לכך יש לבחור את הכורסא: התקן ישיבה אשר יספק זווית צפייה אופטימלית. את זאת, אינכם צריכים לדעת ליישם, כי בחנות שלנו כבר ריכזנו לכם את כל דגמי כורסאות הטלוויזיה תוך הבדלתם מהכורסאות הרגילות.

יחד עם זאת, יהיה זה מעניין לעבור על תהליך הייצור אשר קובע, בסופו של דבר, כיצד הן ייראו.

שימוש בחומרים קשיחים

בהתחלה, קובע האדריכל מה יהיה החומר הקשיח ממנו תורכב הכורסא. בדרך כלל, כורסא עשויה ממתכות או מעץ שאינכם יכולים לראות, משום שהם עטופים בשכבות עור שהן השכבות החיצוניות של הכורסא. העטיפה היא רב שכבתית ומספקת אפקט של כרית, אשר מאפשר ישיבה נוחה עבור כל אחד ללא כל הרגשה של החומרים הקשיחים שמתחת.

כורסאת הרבר טאון

שימוש בעור מעובד

את עיבודו של העור קובע האדריכל בהתאם לאמות מידה עיצוביות. הוא יכול להשתמש בעיבוד חלק רגיל או בעיבוד זמש דמוי בד. הוא יכול להשתמש בעיבוד עור מחוספס או בעיבוד גלי ללא מקדם חיכוך גבוה.

העיבוד של העור הוא שקובע את הנוחות והמרגש כאשר יושבים על הכורסא. ישנם לקוחות שיעדיפו כורסאות עור בעיבוד גס ויש שיעדיפו עיבוד עור עדין וחלק. יש שיעדיפו עור שמרגיש כמו בד (למשל זמש) ויש שיעדיפו עור שנראה כמו עור מקורי של בעל חיים.

אם אינכם בטוחים מהו הנכון עבורכם, פשוט מדדו דגמים רבים של כורסאות עד למציאת המתאימה ביותר עבורכם.

טי וי פוינט – כורסאות טלוויזיה ברמה אחרת

בטי וי פוינט תוכלו למצוא כורסאות טלויזיה פרי פיתוחם של אדריכלים מובילים בענף. החברה משווקת כורסאות אשר יוצרו במלאכת מחשבת הן בהטמעת החומרים הקשיחים הטובים ביותר והן בבחירת סוג העור שיעטוף כל כורסא.

הכורסאות שלנו תמיד משווקות כשהן במצב של TOP CLASS עם נוחות מרבית ללקוח והתאמה עיצובית לכל בית בסבירות גבוהה. בואו להתרשם ממבחר כורסאות חסר תקדים אשר יוכל לשמש בבוא העת כחלק מסט הכורסאות הביתי שלכם.

אם הגיע הזמן לשדרג את כורסת הטלוויזיה, טי וי פוינט לשירותכם!

אולי יעניין אתכם גם: כורסת טלויזיה חשמלית

דילוג לתוכן