להגיע אלינו מרחוק

כורסת טלויזיה חשמלית

טיפים לבחירת כורסאות טלוויזיה לסלון שלכם

עיצוב כורסאות טלוויזיה - כך תעשו זאת נכון

מתכננים חידוש כורסאות טלויזיה? במאמר זה תוכלו לקרוא את כל הטיפים החשובים שיסייעו לכם להגיע את כורסת טלוויזיה מדוגמת, אשר מתאימה בדיוק לעיצוב הבית שלכם ומושלמת עבור הצרכים שלכם: שימוש במנגנון חשמלי או כוונון מכני, כורסא עם משטח הגבהה נשלף לרגליים או בלעדיו, וכד'. השילוב של עיצוב נדרש והתאמה מעשית של הכורסא ליושב עליה יוצרים פלטפורמת ישיבה מושלמת אשר לא תרצו להיפרד ממנה כשאתם מבלים מול המרקע.

טיפ מס' 1: תמיד תבחרו במה שמתאים לכם מבחינה פונקציונלית

כורסא מתכווננת או כורסא סיעודית, כורסא מכנית ללא חלקים מכניים או כורסא עם אלמנטים מתכווננים – את כל אלו אתם קובעים ואתם בוחרים. חשוב שהבחירה תיעשה בהתאם לניסיון שלכם בתחום פתרונות הישיבה. מאד מומלץ שאם יש לכם רק כורסאות של מערכות ישיבה – תבחרו כורסא מתכווננת, משום שבדרך כלל במערכות ישיבה הכורסא היא 100% נייחת. בדרך זו יהיו לכם גם רכיבי ישיבה בשגרה וגם כורסא מדוגמת לישיבה מול מרגע הטלוויזיה.

טיפ מס' 2: בחרו עיצוב אטרקטיבי לכורסא

העיצוב מתבטא בצורה של הכורסא, עגולה או מרובעת, עם קדקודים בקצה או חלקים עגולים. הוא מתבטא גם בשילוב הגוונים עליה: שילוב כהה בדרך כלל יתאים לסביבה בה העיצוב הוא עץ, או חום ברמה הכללית (טפטים, למשל). כורסא בצבעים בהירים תתאים לחדר בו הסביבה הדקורטיבית היא עכשווית, מבוססת על לבן ותכול כצבעים מרכזיים. חשוב לבחור את הדוגמאות דרך הדמיית מחשב, כי אז אתם תראו בזמן אמת מה מתאים לנקודה בה אתם רוצים להטמיע את הכורסא ומה מתאים פחות להציב שם.

 

 

טיפ מס' 3: יש לכם כורסא שלא מתאימה לעיצוב הבית? יש מה לעשות אתה

במקרה כזה יש לכם ועוד איך מה לעשות. אם אתם רוצים ללכת עד הסוף ולשנות את העיצוב, תמיד ניתן ללכת לחנות או מפעל שחזור רהיטים שירפד לכם אותה בצבע אחר. אבל ניתן להגיע לפתרון הרבה יותר פשוט שלא יצריך כאלה עלויות וכזו אופרציה: ניתן פשוט לרכוש כיסוי לכורסא שהוא בד נצמד. הכיסוי גם ישמש להגנה על הכורסא מאבק וגם יגרום לה להתאים לעיצוב החדר בו היא מוטמעת. בחנויות כורסאות טלויזיה ישנם לא מעט דוגמאות לכיסויי כורסא שתוכלו לבחור מהן.

מידע נוסף לקריאה:

כורסאות טלוויזיה גדולות

דילוג לתוכן