להגיע אלינו מרחוק

להזמנות חייגו:

כורסאות טלויזיה מהטובות בעולם במחירי השקה מיוחדים!

מבצע לשבוע בלבד!
טרייד-אין בסך 1,200 ש"ח בעבור הכורסא הישנה שלכם!

מבחר כורסאות הרמה חשמליות

בלעדי בטי וי פוינט: אחריות משולשת בכל קניה!

1) לכל מוצר המסופק על ידנו ניתן אחריות יבואן מסודרת. כל הטיפול אל מול היבואן הספיציפי יתבצע על ידנו , כחלק מהשרות אותו אנו מעניקים ללקוחותינו,ניתן לפנות אלינו בכל בעיה ועניין ואנו נלווה אתכם בטיפול אל מול היבואן כאמור. 

2) אנו מעניקים אפשרות החלפה גם לאחר שמוש בן שבועיים(למעט כורסאות בהזמנה מיוחדת) אפשרות זו באה על מנת להבטיח את שביעות רצונכם מהמוצר,במידה והגעתם למסקנה שהמוצר אינו מתאים ,נאפשר לכם להחליפו לדגם אחר. זיכוי או חיוב ינתנו בהתאם לבחירת הדגם החדש. עלות ההובלה במקרה של החלפת דגם תחול על הלקוח.

3) טי וי פוינט מעניקה ללקוחותיה אחריות מחיר הבאה להבטיח שקניתם את המוצר הטוב ביותר במחיר המשתלם ביותר. זכות ההחזר מותנית בהבאה של הצעת מחיר כתובה,לדגם הזהה לזה שנרכש. זכות ההחזר מוגבלת עד ל-21 יום ממועד אספקת המוצר.

למה לקנות בטי וי פוינט?

אמינות ושקיפות

אצלינו בטי וי פוינט תוכלו לרכוש את כורסת הטלויזיה האולטימטיבית עבורכם או עבור יקיריכם בראש שקט ובלי דאגות. אמינות ושקיפות מלאה אל מול לקוחותינו היא היתרון הבולט והיחודי שלנו בשוק כורסאות הטלויזיה.

שירות תיקונים מקצועי

מצאתם פגם בכורסה? רוצים לדעת כיצד לנקות את כורסת הטלויזיה מבלי לפגום בבד או בעור? לכל שאלה תמיד נעמוד לרשותכם ונשמח לעזור עם הידע המקצועי שלנו בכל עת. ניתן לחייג אלינו ולהתייעץ גם שנים לאחר הרכישה.

יעוץ מקצועי

החלטתם לקנות את כורסת הטלויזיה החלומית שלכם ולא בטוחים כיצד לבחור את הכורסה המתאימה עבורכם או עבור אלו היקרים לכם? אנחנו נעזור לכם בתהליך מרגע ההחלטה אל תוך הרכישה, וגם הרבה לאחר מכן.

לקוחות ממליצים עלינו

מבחר גדול, בעל המקום מכיר היטב את כל הסחורה לפרטי פרטים (לא דבר מובן מאליו בימנו) ונותן יעוץ בסבלנות ואדיבות. האספקה הגיעה לפני הזמן וללא בעיות. בקיצור-מומלץ!

יובל בן אמנון, קריות.

קנינו לפני פחות משבוע כורסת טלוויזיה בחנות טי.וי.פוינט בלב המפרץ. פגשנו בחנות צוות עובדים נעים, סבלני, מקצועי, מנומס ואמין מאד. קבלנו ייעוץ מקצועי שעזר לנו בבחירת הכורסה הנכונה והמתאימה לנו, הרגשנו שיש על מי לסמוך ולמי להאמין.

חנה שמוחי, חדרה.

חנות מעולה. יחס אישי חם, מחירים סבירים מאוד. ההזמנה הגיעה במהירות וללא תקלות. המלצתי להורים שלי להחליף פה את הסלון העתיק שלהם וגם הם היו מאוד מרוצים.

עדי שאנן, חיפה.

המקום מקצועי קניתי מזרון וכורסאות במידות מיוחדות שירות אנושי מקצועי ומסביר פנים. תודה רבה קניה מעולה!

יאנה ויינשטיין, קריית שמונה

דילוג לתוכן