להגיע אלינו מרחוק

כורסת טלויזיה חשמלית

כורסאות טלוויזיה - לא מה שחשבתם!

יש כורסאות ויש כורסאות טלוויזיה! כורסאות הטלוויזיה של טי וי פוינט הן כורסאות טלוויזיה עשויות עור חלק, איכותי ונוח המספק לדיירים את כל האיכויות שהם זקוקים להן על מנת לבלות ערב מענג מול המרקע. 

גם אם אין לכם טלוויזיה וכל ענייני הבידור שלכם מתנהלים מהמחשב על בסיס חיבור מסך גדול למסך קטן, אתם זקוקים לכורסאות הבוטיק על מנת לא לחוש שאתם יושבים מול מחשב, אלא מול מרקע טלוויזיה איכותי, ממש כמו הלקוחות הגדולים של הכבלים והלוויין.

כורסאות בודדות

בואו ליהונת מכורסאות בודדות המכילו מעמד לרגליים ומשענת מתקפלת אשר יכולה לשמש גם כמשטח שכיבה. בואו ליהנות מכורסאות עם מנגנון קל לתפעול אשר ניתן לווסתו למגוון מצבים. בואו להתענג על כורסאות עור נוחות ומענגות אשר יספקו לכם את כל הדרוש לצפייה נוחה מול הטלוויזיה בזווית הרצויה לכם.

כורסאות כחלק ממערכות ישיבה

בואו לרכוש מערכות ישיבה יוקרתיות מעור עם כורסת טלוויזיה מתאימה. מערכות הישיבה תכלולנה ספות, וכורסת ישיבה אשר יצ'פרו אתכם בצפייה נוחה בטלוויזיה ויתאיחמו לעיצוב ביתכם. בחנות שלנו תוכלו לפגוש בצוות יועצים אשר יסייע לכם למצוא בקלות את הכורסאות ומערכות הישיבה המתאימות ביותר לחדר הצפייה בטלוויזיה שלכם.

כורסאות מחומרים עמידים

הכורסאות עשויות מעור עמיד המחזיק מעמד זמן רב מאד. הכורסאות מבוססות גם על חומרים קשיחים איכותיים המותקנים מתחת לעור ומהווים את הבסיס העוצמתי שלהן, זה אשר מאפשר להן להתארח בביתכם למשך שנים רבות ללא צורך בהחלפה. 

הכורסאות בחלקן מבוססות על עץ קשיח ובחלקן על חומרים קשיחים יותר, אבל הרעיון רק בסיס. בפועל, מדובר בהתקני ישיבה אשר החלק היחיד שתראו יהיה שכבת העור הרכה והחיצונית שתשמש אתכם בעת הישיבה.

טי וי פוינט – פתרונות ישיבה וכורסאות טלוויזיה מן המעלה הראשונה

בטי וי פוינט מספקים לכם את כל פתרונות הישיבה האולטימטיביים ובפרט – אל אלו המועדפים עבור מרקע הטלוויזיה שלכם. אצלנו תוכלו למצוא כורסאות טלויזיה עם משענות מתקפלות והתקנים לרגליים לצד ספות רחבות יקיעה למספר יושבים. תוכלו לבחור את דגמי הישיבה על פי הצבעים המועדפים לכפם והצורות הרצויות של כל רהיט לעיצוב החדר המיועד, הוא חדר הצפייה בטלוויזיה.

דילוג לתוכן