להגיע אלינו מרחוק

כורסת טלויזיה חשמלית

טרנדים לעיצוב הסלון 2021

כאשר אתם מעוניינים לעצב את הסלון שלכם, הטרנדים חשובים מאד, משום שהם רבים ומגוונים.
טרנד לעיצוב הסלון מחולק למעשה ל- 2 צירי עבודה עיקריים שיש לעבוד, בדרך כלל, עם תלות ביניהם (אף על פי שניתן לעתים להשיג תוצאות טובות ללא תלות זו):

• סגנון הסלון – כפרי או בורגני. מיד נלמד מהן ההשלכות של כל אחד מהם.

• עיצוב הסלון – עתיק או מודרני. מיד נלמד מהן ההשלכות של כל אחד מהם.

סגנון הסלון

סגנון הסלון יכול להיות כפרי או בורגני. סלון בסגנון כפרי הוא סלון אשר עיקר הצורות שבתוכו הן צורות עגולות: ידיות המזנון, משקופי הדלת, פרופילי החלון, וכל רכיב חיצוני אחר.

כמובן שמקרים קיצוניים של חדר אורחים כפרי יכולים להימצא בשכונות כמו עין כרם בירושלים או כבאביר בחיפה, שם רוב המבנים מכילים צורה עגולה לחלוטין לכל אורך החלון והדלת, בצורת קשת.

היות ורובנו לא מעצבים בתים בצורה הזו, אמות המידה המקובלות הן הצדודיות של הרכיבים הללו: כאשר המשקופים יותר נוטים לעגולים, החדר כנראה יותר כפרי, ולהיפך (ללא קשר לכך שהדלת והחלון עצמם מרובעים).

מנגד, כאשר מדובר בסגנון בורגני, הדאגה צריכה להיות לכך שכל רבי ורכיב יקבל צורה מלבנית, רצוי עם שפיץ בולט. דרכים להבלטת השפיץ: עיצוב משקופים ופרופילי חלון בצורה מדורגת. עיצוב רהיטים בצורות כמו טרפז או מלבן עם קודקודים בולטים.

עיצוב הסלון

עיצוב הסלון בדרך כלל, אך ממש לא תמיד, תלוי בסגנון הסלון. על פי רוב, אם בית הוא בסגנון כפרי, התנופה המתבקשת תהיה עיצוב עתיק המבטא צבעים חומים וכתומים.

מנגד, אם הבית בורגני, מתבקש לרוב שהוא יהיה גם מודרני המבוסס על צבעים לבנים ואפורים. מובן שישנן מספר דוגמאות נגד, כמו בית וינאי, בו העיצוב עתיק והסגנון בורגני, או בית איטלקי מודרני, בו העיצוב מודרני והסגנון כפרי (למשל שימוש בכורסאות שזלונג כפריות בצבעים מודרניים כמו לבן וורוד).

טי וי פוינט – שילוב כורסאות בסלון על פי אמות מידה עיצוביות

אם יש לכם לבטים לגבי הכורסאות שלכם בסלון, טי וי פוינט מעסיקה את מיטב היועצים בענף. בטי וי פוינט תוכלו למצוא מבחר שלם של כורסאות טלוויזיה, ספות ומושבי טלוויזיה ומערכות ישיבה בהתאמה לכל סלון באופן יסודי.

דילוג לתוכן