להגיע אלינו מרחוק

כורסת טלויזיה חשמלית

טיפים לבחירת כורסאות טלוויזיה

כאשר אתם מעוניינים לבחור כורסאות טלוויזיה, יש לדאוג לבחירה מושכלת אשר מבטאת היטב את הנעשה בבית מבחינה עיצובית, וגם את הנוחות והאיכות שאתם סבורים שהיא הנכונה במוצר עצמו. יש שאוהבים כורסת טלוויזיה עם משענת לרגליים ויש שיעדיפו כורסא ללא אביזר זה. יש שיכמהו למשענת מוטה, ויש שיסתפקו בכורסה בה המשענת היא קבועה. במבחן התותאה, את האלמנטים הפונקציונליים אנו משאירים לכם, אך מספקים לכם כמה טיפים עיצוביים חשובים.

בחנו היטב את מראהו של חדר הטלוויזיה

צבעים – מהם הגוונים השולטים בחדר? האם החדר מבוסס על גוונים בהירים בנוסח עיצוב מודרני, או על גוונים כהים בנוסח עיצוב עתיק?

צורות – האם הצורות בחדר מהוות דוגמה לבית בסגנון כפרי על טהרת המשקופים הגליליים ופרופילי החלון העגולים, או בסגנון אורבני/בורגני עם משקופים ומסגרות-חלון מרובעות? בדקו באותה דרך גם את הפרזול (הידיות) בארון ובמזנון של אותו חדר.

גודל – האם החדר גדול או קטן? בחדר קטן, בחרו כורסא קטנה, ובחדר גדול – כורסא גדולה, על מנת שלא למשוך תשומת לב יתרה לכיוונהּ של הכורסא אם החדר קטן מדי והיא גדולה מאד ביחס אליו.

 

בחרו בכורסא המתאימה לחדר מבחינה עיצובית


בבית בעל סגנון עיצוב עתיק על טהרת החום-כתום-שחור העדיפו כורסא בעלת גוונים דומים וכמה שיותר קולעים לאלו שלכם. כך תעשו גם כאשר הבית מודרני וזקוק לכורסא באזור הגוונים הלבנים. כמו כן, בחרו בכורסא בעלת צורה דומה לזו שזיהיתם בחדר: בעלת מוטיבים עגולים או מרובעים.

טיפ קטן לבחירת חומר הייצור

אם אתם בחדר סגור כמעט ללא חלונות וכיווני אוויר, העדיפו כורסת עור. אם אתם בחדר עם המון כיווני אוויר או כיוון מרכזי החושף את החדר לשמש, בחרו בכורסת בד על מנת לא לגרום נזק לעור מקרינת השמש.

טי וי פוינט – החברה שלכם לאספקת כורסאות טלוויזיה

בטי וי פוינט תוכלו למצוא כורסאות טלויזיה בודדות ומערכות ישיבה שלמות עבור חדרי טלוויזיה. החברה מתמחה בכל סוגי פתרונות האירוח מול מרקעי הטלוויזיות והמסכים הרחבים. החברה עובדת על פי הסטנדרטים שהועלו מעלה ומייעצת ללקוח על פיהם לבחירת הכורסא המושלמת ביותר עבור ביתו ובפרט עבור החדר בו הוא מיקם את הטלוויזיה שלו.

דילוג לתוכן